Politica de returnare – www.giamag.ro
SC GIALGES PREST SRL
Returnarea produselor este acceptata doar in conditiile de mai jos:
1. Dreptul de retragere pentru consumatori (persoane fizice)
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, consumatorii (persoanele fizice) beneficiază de dreptul legal de a se retrage din contractul la distanță, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care au intrat în posesia fizică a produsului.
Conform O.U.G. nr. 34/2014, dreptul de retur in 14 zile calendaristice este valabil doar pentru persoanele fizice.
Condiții de returnare:
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat: ambalaj original complet, cu toate accesoriile, cu etichetele si/sau sigiliile intacte, documentele care l-au însoțit.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Rambursarea contravalorii produsului se va efectua în maximum 14 zile de la informarea privind decizia de retragere, dar nu mai devreme de recepționarea produsului sau de prezentarea dovezii expedierii acestuia.
⚠️ Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, urme evidente de uzură, deteriorări mecanice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, lipsa accesoriilor, ambalaj rupt, etichete lipsă sau modificări neautorizate.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
giamag.ro | SC GIALGES PREST SRL își rezervă dreptul de a amâna rambursarea contravalorii produsului solicitat pentru returnare, până la primirea produsului sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care giamag.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul.
2. Produse excluse de la returnare
Conform art. 16 din OUG 34/2014, nu pot fi returnate:
- Produse achiziționate de persoane juridice (societăți comerciale, PFA, ONG etc.)
- Consumabile (acumulatori, baterii, cartușe imprimantă, alimentatoare etc.)
- Produse de îngrijire personală sau igienă (inclusiv cosmetice) care au fost desigilate sau testate
- Produse aduse pe comandă specială, în baza unei cereri ferme, cu plată în avans
- Produse cu deficiențe estetice acceptate explicit la livrare în baza serviciului de „Deschidere colet”
- Produse fără ambalajul original complet, fără etichete sau accesorii
- Imprimante/multifuncționale cu consumabile desfăcute
- Licențe OEM activate, echipamente cu software modificat sau dezinstalat
- Dispozitive protejate de parole sau conturi care împiedică resetarea
- Echipamente montate/utilizate: aparate aer condiționat, electrocasnice de bucătărie, scule de bricolaj, etc.
- Obiecte sanitare montate sau utilizate
- Produse comandate online, dar ridicate direct din depozit/showroom
3. Persoane juridice
Clienții persoane juridice nu beneficiază de dreptul legal de retragere prevăzut de OUG 34/2014.
Totuși, SC GIALGES PREST SRL își rezervă dreptul de a analiza cereri de retur de la persoane juridice în mod excepțional, caz în care se pot aplica:
- Taxe de restocare între 10% și 50% din valoarea produsului
- Rambursare doar în cazul în care produsul este sigilat, nedesfăcut, nefolosit
- Costurile de transport revin clientului
4. Modalitatea de returnare
Pentru a realiza returnarea produselor conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, se semnalează cel târziu pînă în a 14 -a zi de la data ridicării/primirii/recepției produsului intenția de returnare:
- Notifică intenția de retur prin completarea FORUMULARULUI DE RETUR și se transmite pe email: gialgesprest@gmail.com
- Așteaptă confirmarea și instrucțiunile privind returul
- Trimite produsul prin curier, cu ambalajul original și toate accesoriile (respectând condițiile de la pct. 1 din prezentul document)
- După recepție și verificare, se efectuează rambursarea în contul indicat
Returul produselor se poate face prin curier (NU POȘTA) sau venind direct la sediul societății, conform precizărilor de la pct. 6 din prezentul document.
❗ SC GIALGES PREST SRL nu ridică colete trimise prin Poșta Română. Răspunderea pentru deteriorarea coletului în tranzit revine clientului.
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel și se dorește returul la toate, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate. Dacă au fost desigilate mai mult de unul dintre produsele de același fel, ne rezervăm dreptul de a diminua contravaloarea fiecărui produs desigilat cu o valoare cuprinsă între 0% și 50%.
NOTĂ
❗ Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate sau nefondate).
NOTĂ.
❗ Foarte important, ca în momentul expedierii sau când returul se face la sediul societății noastre, coletul să conțină următoarele documente:
- FORMULARUL DE RETUR
- copie după factură
- certificatul de garanție/conformitate al produsului în original
5. Solicitarea returului de produse se poate face în urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteși solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefuncțional/deteriorat în primele 48 ore de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Vă recomandăm ca verificarea/testarea produselor comandate să se facă în termenul de 48 de ore. Orice reclamație ulterioară nu se ia în considerare.
- Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intrati în posesia fizica a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator agreat și utilizat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
- Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
6. Adresa de retur
SC GIALGES PREST SRL
BRĂILA, B-dul DOROBANȚILOR NR. 363A
Email: gialgesprest@gmail.com
Telefon:0339 408 219
7. Observații finale
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produselor care nu îndeplinesc condițiile menționate mai sus sau de a aplica o taxă de reambalare/depreciere (între 0% și 50%) dacă produsul nu mai poate fi vândut ca nou.